ffffast5

sitter hemma hos david nu med amie, emma, emmae & emilio! ska se fast five, ingen av dom andra har sett den så!
är helt slut i kroppen och ont men pallar inte ba  sitta hemma! känner mig handikappad utan telefon, polisen
ringde tidigare på papis telefon och sa att folk ringt polisen från mitt nummer och "drygat" eller något för dom
bad mig spärra och anmäla den men spärra ska jag göra men verkligen inte anmäla de hahah
sitter hemma hos david nu med amie, emma, emmae & emilio! ska se fast five, ingen av dom andra
har sett den så! är helt slut i kroppen och ont! .... känner mig handikappad utan telefon, polisen ringde
tidigare på papis telefon och sa att folk ringt polisen från mitt nummer och "drygat" eller något för dom
bad mig spärra o anmäla den så blir att spärra imorgon så jag kan få samma nummer,haha inge anmäla
vin diesel ♥

rest in peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0