kanonersbabomers

baa dagen,.. först bolaget med ökis sedan träffa vi på några, dom åkte med! vi hämtade upp trulle sen skulle vi ta en cigg med tusse men han hakade på oss så jag hoppade över till honom, vi åkte iväg till mina föräldrars stuga för att hämta pengar sen typ hem till öka men då vare bara jag truls och öka! öka lagade mat åt oss sen så tog vi bara det lugnt, johnny kom dit ett tag också... sen drog jag öka o truls ut och träffa tusse, elin, hanna å fella! körde T R E! jag blev nog mest blöt! roligt fast ändå inte... hmm :p nä men haft de bra, är hemma nu och jag snart försöka få lite sömn, ¨

trästock imrrn med gb, emma, albin å jack! :)
emma ska komma hit imorgon vid två sen blire att göra sig i ordning osv
sen bolaget sen hem till albin å börja lite och sen hämtar gb upp oss där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0