trästockis!

hade de riktigt skoj på trästock! blev litte wild ba men he gick bra ändå, träffade folk jag inte träffat på länge, tummen upp för det!! tummen ner för att jag har ont i nästan hela kroppen- känner mig riktigt stel och gör ont när jag rör mig, tar mig knappt upp ur soffan! jag gb albin å jack sov i gb's bil, eller slängde ut jack när vi kom till bilen, för han däckade typ halv ett kanske ?  haha så han fick ligga på liggunderlag på gräsen! men de funkade nog.. for från campingen vid halv tre idag knse sen for vi till max och fetade oss rejält, gödans kan jag lova att de va. sätter in bilder när som helst, heheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh!
tappade bort phonen, så är utan ett tag framöver ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0